کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9425 | مشاهده و دانلود: 759670994 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/05 | اعضاء: 318776 | نظرات: 37999
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد با برکت پیامبر مهربانی ها حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم و حضرت امام جعفر صادق علیه السلام تبریک و تهنیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کلاهبرداری با انداختن Missed Call روی گوشی شما

کنجکاوی افراد برای پی بردن به اینکه Missed Call مربوط به چه کسی است، باعث می شود تا کلاهبرداری از آنان ممکن شود.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از سیتنا؛ شیوه این کلاهبرداری های جدید به این ترتیب است که طعمه ها اسیر شماره هایی می شوند که به قصد فریب دادن آنها گرفته شده و سپس قطع می شوند.

اکنون سوال این است که این حقه چگونه است؟ در پاسخ به آن باید گفت: یک کامپیوتر شماره هایی را انتخاب می کند و سپس بصورت اتوماتیک با آنها تماس می گیرد.

پس از آنکه زنگ تلفن طعمه یا هدف مورد نظر یکبار به صدا درآمد، کامپیوتر مذکور از کار متوقف می شود و گوشی در منوی فهرست تماس ها یک تماس از دست رفته را نشان می دهد.

تا اینجا تکمیل طرح مذکور به این بستگی دارد که صاحب تلفن به شماره ای که به عنوان تماس از دست رفته در فهرست تماس های دستگاه وی نشان داده شده است، پاسخ دهد یا خیر.

کنجکاوی یکی از مهمترین عواملی است که منجر به موفقیت چنین نقشه هایی می شود و حتی کلاهبرداران هم خود می دانند که بسیاری از مردم به راحتی به تماس های از دست رفته خود پاسخ می دهند تا در نهایت به دلیل برقراری آن تماس پی ببرند.

به هر حال با پاسخ دادن به تماس از دست رفته، صاحب تلفن بی آنکه متوجه باشد به یک سرویس پرداخت نقدی تلفنی وصل می شود که به سرعت به ضرر وی نرخ هایی محاسبه می شود.

کلاهبرداران نیز از این فرصت استفاده کرده و اطمینان حاصل می کنند که حداکثر مبلغ مالی از این تماس به دست آمده است و سپس زمانیکه قبض ماهانه مشترکین به دست آنها می رسد، افرادیکه مورد چنین سو استفاده های مالی قرار گرفته اند تازه به حقیقت ماجرا پی می برند.

در حال حاضر هیچ راهی وجود ندارد که از طریق آن بتوان از وقوع چنین حوادثی جلوگیری به عمل آورد و بهترین راه برای جلوگیری از چنین سو استفاده هایی این است که مشترکان تنها به آن دسته از تماس های از دست رفته پاسخ دهند که شماره های مالکان آنها را می شناسند.

a
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15547 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1392/04/08 تعداد مشاهده: 2184
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

مهدی 1392/04/08 19:30
نمونه بارض دزدی هدفمند. چرا مخابرات چنین سرویس های تلفنی رو کنسل نمیکنه؟مردم تو خونشون نشستن از جیبشون دزدی میکنن!! عجب مملکتی شده ها.
علیرضا 1392/04/08 17:17
منم همچین عبارتی رو داشتم نمیدونم جریان چیه و حالا باید چیکار کنم اما باهاش تماس نگفتمlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
مجید 1392/04/08 12:01
شماره ای که با شما تماس گرفته مطمئنن از طرف نهاد های انتظامی ای حفاضت و اطلاعات و یا از این قبیل نهادها که شماره انها محرمانه و مخفی می باشد بوده است.
مجید 1392/04/08 11:59
مگه نباید این هزینه از طرف مخابرات باشه. یعنی این شخص باید با مخابرات هماهنگ باشه. والا شما با زنگ زدن ، هزینه از طرف مخابرات حساب شده و به حساب شما نوشته میشود چه ارتباطی با شخص کلاهبردار داره؟!!!!lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
Amir 1392/04/08 10:06
منم یه میس کال داشتم که یه بار زنگ زد و قطع کرد . جالب اینجاست که شماره نیوفتاد و فقط عبارت "شماره حفاظت شده" رو صفحه اومد.lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol bolus